Zayıflatan Meyveler - ÇÖP BİDONU

Sağ Baştan Say

Home Top Ad

Post Top Ad

24 Mayıs 2017 Çarşamba

Zayıflatan Meyveler

Zayıflatan Meyveler
Yaz mevsiminin size bir sürprizi var! Lezzetli meyveleriyle zayıflatıyor.
Kış boyu kilo verebilmek için yoğun egzersizler yapılıyor. Diyetlerle içli dışlı olunurken, yazın gelmesiyle kilolar daha korkutucu oluyor.  Serinletici olduğu kadar da zayıflatıcı olan yaz meyveleriyle hemen kilo vermeye başlayın. İşte o meyveler:
1-      Kayısı: Lifli yapıya sahip olmasıyla bilinen kayısı sadece tok tutmuyor, zayıflatıyor. Yağlarınızı yakarken selülitlerinizden kurtulmanıza da yardımcı oluyor. 3 adet kayısı bir günlük porsiyonunuz için yeterli. İstediğiniz görünüme sahip olmak için tüketmeniz gerekenler arasına kayısıyı mutlaka eklemelisiniz.
2-      Çilek:  Yazın habercisi olan çilek, adiponektin hormonu içeren önemli bir yağ yakıcı.  Zayıflatırken bağışıklık sisteminizi de koruyor. İçerisinde yüksek oranda antioksidan ve C vitamini barındırıyor. 200 gram ( 24 adet) çilek günlük porsiyonunuz için fazlasıyla yeterli.
3-      Mavi çilek:  Son zamanlarda kilo vermek isteyenler tarafından aranan bir meyve haline gelen mavi çilek, bunu insülin mekanizmasını düzenleyerek yapıyor.  Böylece vücuttaki fazla şeker oranını azaltıyor, metabolizmayı hızlandırıyor. Yüksek oranda da antio
ksidan içermesiyle vücuttaki zararlı maddeleri uzaklaştırıyor.
4-      Kiraz: Zayıflamak isteyenler, listenize mutlaka kirazı da eklemelisiniz. Yağ yakıcı bir meyve olduğu kadar içerdiği antosiyanin ile de ağrı kesici özelliği bulunuyor. Kirazı günde en fazla 12 adet tüketmelisiniz. 20 ve üzeri tüketimde kan sulandırıcı özelliği ortaya çıkıyor.
5-      Şeftali: İçerdiği yüksek lif oranıyla sindirim sistemini hızlandırıyor. Dolayısıyla metabolizma hızlanıyor ve yağlar yakılıyor. Günlük orta boy bir şeftali tüketmeniz oldukça fayda sağlıyor.
6-      Elma: Günde bir adet elma tüketerek hem zayıflayıp hem de enerjik olabilirsiniz.
7-      İncir:  Gün boyu tok tutuyor, ayrıca iştahı da kesiyor. Size zayıflamada yardımcı oluyor. 1-2 adet inciri ara öğün olarak tüketebilirsiniz.
8-      Böğürtlen: Oldukça az bir kaloriye sahip olan böğürtlen tam bir vitamin deposu. Ara öğünlerinize 8- 10 adet böğürtlene mutlaka yer vermelisiniz.
9-      Ve tabi ki Karpuz:  1/8 oranı bir porsiyona eşit olan karpuz, yaz mevsiminin olmazsa olmazı. İçerdiği yüksek su oranıyla da diyetlerinizin vazgeçilmezi haline geliyor. Metabolizmayı hızlandırıyor ve yağ yakımını hızlandırıyor.

                                                                                                                           
                                                g.k.t  
                                           

 
 

            


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Pages